Nowa procedura wymaga założenia konta na PZPN24 wraz z odpowiednią funkcją i złożeniem stosownego wniosku o nadanie uprawnień zgodnie z załączonymi poniżej instrukcjami.
Każdy użytkownik, który chce uzyskać uprawnienia Administratora Klubu powinien złożyć odpowiedni wniosek ( Instrukcja - wniosek o nadanie uprawnienia administrator klubowy ), który następnie rozpatruje Wojewódzki Związek Piłki Nożnej.
Wnioski o nadanie uprawnień dla Pracownika Klubu ( Instrukcja - wniosek o nadanie uprawnienia pracownik klubu ) rozpatruje Administrator danego klubu w oparciu o instrukcję ( Rozpatrywanie wniosków - instrukcja - Administrator klubu )
Z dniem 01.02.2021 wszyscy dotychczasowi użytkownicy (administratorzy klubowi), którzy nie złożyli wniosków wg nowej instrukcji poprzez stronę https://pzpn24.pzpn.pl utracili dostęp do systemu.
Przykład prawidłowo wypełnionego wniosku dla stowarzyszenia zarejestrowanego w KRS do pobrania tutaj
Przykład prawidłowo wypełnionego wniosku dla stowarzyszenia zarejestrowanego u Starosty/Prezydenta do pobrania tutaj
Bardzo ważne żeby załączyć plik z poprawnie wypełnionym wnioskiem.
Większość Stowarzyszeń ma w swoich statutach zapis, że do oświadczeń woli wymagany jest podpis dwóch osób wymienionych w statucie. Proszę tego dopilnować, gdyż wnioski będą odrzucane jeśli reprezentacja będzie niezgodna ze Statutem Stowarzyszenia.
Uwaga!! użytkownicy klubowi wszelkie formalności związane z rozgrywkami (uprawnianie zawodników, transfery, terminarze itp) dokonują pod nowym adresem https://kluby24.pzpn.pl Działa na wszystkich systemach operacyjnych i wszystkich przeglądarkach internetowych.
Podręcznik użytkownika w nowym systemie KLUBY24.PZPN.PL